Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Friday, August 13, 2010

tolong la jangan sembang lebat

Si A...
aku kalo tgk wayang stakat direct 2,3 muvie trus mmg aku leh tahan nye..baru brape jam..layan lak cite bes..mmg maraton la cite dia..

Si B..
aku slalu sgt lepak kat snuker dr ptg sampai malam..main bepuluh frame pun aku snggup..bosan punye pasal...aku sanggup..

Si C..
aku kalo g clubbing sampai tahap kena halau la xnak blah nye pasal..arak jenis pe aku xminum..sume aku da bedal..

tp bila nk luang masa sejam kat masjid pg jumaat sume xlarat..penat katanye..ni lak bulan pose lg la bnyk alasan xpegi tarawikh..xlarat..penat..perut kenyang..imam baca panjang la..

bila ada lapang sket tu,dtg la..setahun sekali je pun..seminggu sekali je pun jumaat..kalo leh wat menda lain sampai 5,6 jam direct, xkan sejam 2 nak wat amal xleh..

2 la dak2 skrg..kalo tegur kang kate tunjuk baik..

xpayah bangga la menda lu sembang tu..cakap je lebih..gua xrespek pun pe yg lu mampu wat 2..gua pun bukan la baik..tp at least jgn la sembang sgt..sakit telinga gua dengar..heh..

2 comments: