Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Friday, August 20, 2010

suke or minat??

tatkala ia semakin lama semakin hampir untuk gua miliki semula, gua kip tinking, lama mana gua harus simpan menda ni..pasti ada je anasir2 yg akan menggangu gugat gua..pasti ada je yang melihat gua dari persepsi lain..
gua peduli ape..gua tak amik kisah melainkan bila bapak gua bersuara..gua kena patuh..gua kena ikut..lecterer gua da stat marking gua..

2 minggu lepas untuk pertama kalinye gua disuruh amik laptop n lcd kat bilik 15..kerja yg sebelum ni gua xpenah amik tahu pun..sewaktu sedang menunggu borang gua diterima, gua dapat rase diri gua sedang di pandang dari ujung kaki sampai ujung kepala...gua wat xtau je..menteliti gua nk amik laptop n blah..

then, org yg memerhatikan gua td menyapa gua..kos pe??tourism..part 4..jawab gua lebih..
"panjang rambut".."ahh..knape soklan ni yg lu tanya"..bisik ati gua..gua lontarkan senyuman penuh dgn keikhlasan.."takde kedai gunting rambut ke kat luar??"ada, jawab gua sambil sengih..combo.. "rabu ni saya nak tgk rambut kamu begunting".."tapi puan saya rasa pendek lagi..kot.." jawab gua penuh kemaafan..
"pendek apa camtu"..balasnye..baik!!

dalam ati gua "if we ever mit egain"..haha..
lg sebulan leh la gua dapat rmbut idaman gua dulu..tp raya ni konpem2 bapak gua suh potong..bleh,potong sket..tepi n blakang..atas??xdapat la..hihi..

No comments:

Post a Comment