Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Tuesday, August 24, 2010

selena is sambadi..julie woon nobadi...

tudey gua penat..mmg penat..sebab gua xcukup tdo..gua takut nak tdo..takut xtebangun..pas sahur gua lepak2 layan note MIS..gua belek2..pikiran gua ntah ke mane..tambah lak note MIS yg agak serabut tu...

pas kejut marko n jido bgn g kelas,gua tarik bntl layan tdo jap..xsempat mimpi pun gua rasa..kejap sgt..

td tes MIS gua leh la..ala kadar..gua leh skor,tp gua malas,gua xnak tunjuk bakat gua saje pendam..haha..macam siyel je ayat..

sebelum stat,madam da kehulur hilir...cek2 wujud toyol bulan pose ni, as usuel,gua mmg xde bela toyol..sebab note pun gua pnjm..inikan plak note buatan sendiri..mmg tebiat la kalo gua wat note..

sedang gua uji bolpen gua,bahu gua disentuh dgn benda keras,gua saspek buku tebal..then ada suara..

"Trim you hair"....ahh..gua da agak da..sebelum ni mmg gua slalu pak jauh dr pndgn madam..arini xdapat lari..

"what's ur name?"asking madam..

AbU..ansering gua..ohh...Abu..

gua da tunduk..da cukup ramai da tegur ni..sampai bile telinga gua ni nk kena layan teguran2 cmni..da besar kpale da ke gua ni?muhasabah gua pd diri sndri di bulan di bulan ramadhan..so,gua decide sok gua trim gak la..sikit..rambut raye ni..

kelas abis dekat2 jam 4,zohor xlagi...gua terus balik umah..xsempat borak ngan ather membe..
sempat gua tepon mak gua jap tanye kabo n mntk izin bli komputer...mak gua bagi pemisen..sambil jari tunjuk bgs..tenkiu mak..mak gua balas.."ur welkam"...hahaha...mggu depan De balik..stanbi patin ye mak..

masa rakaat kedua,azan asar da kedengaran..huh..azan cepat ke gua yg lambat??da tentu gua lambat..siap,asar terus..

gua hepi ngan life gua skrg..gua kena tekankan bab stadi je skrg..bila mo stat??pas raye leh??
leh kan..hahaha..

sekian pemerapuan gua wat mase ni..
gua nak pokus 'menulis makanan' punye keje..sampai pg..

3 comments:

  1. ok jom pas raye baru kite stat berie nk stadi..hahaha

    ReplyDelete
  2. Mr.Tourism.......wakakkakakaka......balik ni kita perang k......

    study la rajin2......

    ReplyDelete