Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Wednesday, August 25, 2010

it hepen egain..

yestedei untuk malam ke3 beturut2 gua xtdo malam..gua stay sampai subuh...sambil 2 gua wat la pa yg patut..

stadi..makan..men gem..mencaci maki..mendengor lagu n macam2 lagi..sampai la sahur..pas subuh..gua saje baring2 sambil dengor lagu..da kul 7 time 2..lagi sejam gua da leh gerak pegi kelas..

tp sia2 je gua bejaga malam td..sebab sedar2 da pukul 12..gile,penat2 gua wat penulisan makanan,gua xpegi kelas..2 mggu da xpegi..5 minit gua teduduk kecewa..gua fras sgt ngan tdo gua td..patut gua da leh anta da esemen yg gua wat cantik2 semalam..argghhh...cilaka sungguh tdo pas subuh ni..

gua da detek da sebab pe gua tetido..ni mesi sebab ptg td gua kena kencing ngan akak jual air..gua nak beli air biru..tp die ofer air rabina..air perisa baru..mase bebuka gua rase je,trus gua nk maki,tp bg menghormati makanan depan mate ni,gua makan dulu..jap lg baru nk maki..ape spesel pun gua xtau ngan air rabina ni..air anggur je pun rupanya..mmg cilaka la akak tu..main kan perasaan dan hati suci gua ni..

jap lg tes Citu lak..n jap lg la gua sambung stadi..gua sakit kaki kena sepak ngan Ja td..sepak la bola..sepak kaki gua lak..tau la gua pefom main mlm td..hahaha..leban da kaki gua..cmne gua nak g kelas sok..poin ni nk ponteng sok..

tp syok gak trawikh kat angsana..cepat je imam baca..heh!..

1 comment:

  1. baru dapat satu malam je tarawikh..sama imam aris...bapak ko.....

    last week balik kampung......
    pe merepek....fokus la belajar ni.....

    ReplyDelete