Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Monday, August 9, 2010

hot hot heat

argghhh...bnyk mende tol main dalam otak sendat gua ni...

esemen xsentuh lg..tp gua stil ada komitmen ntuk stat wat jap lg..

semalam dapat jumpa jap ngan mak n abah....

lum masuk umah da nmpk buah..last kupek kate mak...

lagi syok dapat gak gua makan pulut durian mak gua..

gua ingat xsempat da..sori la xdapat nk kongsi...mak gua wat sikit..cukup2 gua makan je..

n cam biase mak gua tanya gua tntg subuh gua..

gua leh kata ok je..tp mak gua paham da gua cmne ngan subuh ni..
ni la prestasi subuh gua wat mase ni..gua sgt kecewa...lubang2..arghhh..

harap kawan2 gua xmacam gua..xpayah beringat da..kite da besar..anytime leh mati..

tiap2 kali sebelum masuk kelas,gua akan layan dulu muvie..

cite die mmg xpenah abis..

da brape siri gua pun xtau..

hah,agak2 penah tgk xkatne??

penah kot..

bile ek cite ni nak abis??

tukar la cite lain..cite semut ke,ikan belage ke..badak mengawan ke..

baru la semangat g kelas..

Then,gua sgt rindukan teritori gua ni..

aritu balik tgk da semak je..

kalo gua ada,cntik je..

gua paham bapak gua xlarat nk cover sume..

sebab 2 gua slalu kena marah kalo bgn lewat..

membe gua lain lepak je duk umah..mintak duit je dapat..

gua??kais pg ntuk kuar minum malamnye layan beger...heh!..


memang clear la cite dia..

pe nak wat..demi segulung ijazah n segunung harapan mak bapak gua,gua balik gak puncak alam..

arghhhh...tensen gua..tensen...

3 comments: