Cerita Si muka Ganas Berhati Sayur..Sayur Lemak

Friday, August 27, 2010

tak sabar rasanye...

mungkin agak pelik untuk gua katakan yg tak sabar rasanye nak tunggu hari isnin muncul kembali..

sebab pe??sebab gua nak pegi kelas..mggu ni the worse ever wik penah gua lalui sem ni..bnyk clas gua skip..tanpa niat..gua mmg ada eger ntuk pegi,tp masa selalu menjelesi gua..even gua xpenah jeles pun ngan masa tu..bikin gua panas je..

gua mengharapkan mggu depan gua xmacam mggu ni..gua kena gak stat cover semula kelas2 yg da gua skip tu...gua ni da la slow,kalo x kecup awal,mmg merana la gua ujung sem nnt..

stop la pikir pasal 2 lagi..gua kena lupakan da sume menda 2..biasa la 2 datang rindu kdg2..tp pe yg gua leh wat pun...da salah gua....

wat masa ni,gua kena survive sendiri dulu...jgn harap sgt kat sambadi lg..even ia bagus ntuk motivet gua..tp gua da xlarat nak secing2 ni..gua da malas...gua nk tggu ia jatuh keribe je..agak2 leh x??leh kot..heh!..macam siyel ayat..

camna gua nak stat ye..gua duk pikir je..tp xstat gak..ada idea x folower sekalian??tolong la bg tips kat gua..stating ni penting..nnt gua da stat,gua da leh kayuh pelan2..gua da leh dayung pelan2..gua da leh rem pelan2..haaa,bnyk da contoh gua bg tu..baru la matlamat yg gua nak sematkan dalam jiwe suci gua ni lancar..umpama cicak yg duk kat piston..haaa...bila gua da dapat step tu,baru la gua leh pikir untuk membuat anjakan 2..boosterism kalo istilah tourism..hahaha..xde kaitan..memang...

pada umur cmni,gua patut da leh bgn sendiri da..tp gua stil xleh..semangat gua kemane??gua pun xtau..dalam wallet u ol kot..pulangkan..pulangkan..ohh..watdehel..

No comments:

Post a Comment